Info k nákupu & reklamační řád

PLATBA

Víte, jaké zboží si chcete objednat a zajímá vás, jaké způsoby platby akceptujeme? V současné době nabízíme platbu dobírkou, převodem či hotově při osobním převzetí. Pokud si balíček objednáte skrze jednu z našich dopravních společností a budete jej chtít zaplatit až při předání, dobírka vás bude stát 30 korun a to jak v České republice, tak na Slovensku.

Upozorňujeme, že při platbě na dobírku bude řidič přepravní společnosti akceptovat POUZE HOTOVOST, nikoliv platební kartu. Zboží můžete taktéž zaplatit převodem a to na účet číslo 2400858371/2010. Variabilním symbolem je číslo vaší objednávky. Jste z Prahy a chcete si svou objednávku vyzvednout osobně? Sídlíme na adrese Chodovská 228/3 a při osobním odběru přijímáme taktéž POUZE HOTOVOST.

Balíček si prosím v případě osobního odběru přijďte vyzvednout až poté, co obdržíte e-mail s potvrzením o tom, že je Váš balíček připraven k odběru (nikoliv jen e-mail s potvrzením objednávky). Děkujeme.


DOPRAVA

Vzhledem k tomu, že veškeré zboží nabízíme skladem, snažíme se ve všední dny expedovat do 24 hodin. Tudíž můžete den po objednání očekávat svůj balíček a pokud objednáváte ze Slovenska doručíme vám jej do dvou dnů.

Momentálně pro vás nabízíme tři možnosti převzetí zboží - skrze PPL, Českou poštu, případně osobním odběrem na adrese našeho skladu Chodovská 228/3, Praha 4. Při objednávce nad 2000 Kč vč. DPH vám v České republice zboží doručíme zdarma. Poštovné zdarma v případě Slovenské republiky nabízíme při objednávce nad 110 EUR vč. DPH. Pokud objednáte za částku nižší než 2000 Kč vč. DPH, poštovné v případě PPL stojí 89 Kč, v případě České pošty 89 Kč. Přepravci vždy předáme vaše kontaktní údaje, aby vás mohl včas informovat o doručení zásilky.

Při osobním odběru si zásilku můžete vyzvednout (poté, co obdržíte e-mail s potvrzením o tom, že Váš balíček je připraven k odběru) každý všední den – v pondělí, úterý a ve čtvrtek mezi 8.00 a 16.30, ve středu od 8.00 do 18.00 a v pátek v čase 8.00-15.00. Pokud vám uvedené časy nevyhovují, kontaktujte nás na čísle +420 732 447 423. Osobní odběr je samozřejmě zdarma.

ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

Stav své objednávky můžete sledovat po přihlášení na váš uživatelský účet. Pokud jsme zboží neodeslali a nepředali dopravci, je možné dělat v objednávkách změny. Pokud jste si například u nějakého produktu rozmysleli příchuť, nebo byste do svého košíku rádi přidali např. proteinovou tyčinku navíc, ozvěte se nám na telefonní číslo +420 732 447 423, případně na email fitstore@seznam.cz a společně situaci vyřešíme.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jako prodejce zodpovídáme za to, aby zboží bylo nezávadné, tedy především splňuje vlastnosti uvedené na našich webových stránkách. Za vadu nelze považovat rozdílnost odstínů barev. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Spotřebitelům dále zodpovídáme za to, že zboží nebude vadné do konce záruční lhůty, a to v případě správného a doporučeného skladování. Záruční doba u nepoužitého spotřebního zboží je 24 měsíců. V případě, kdy je na zboží uvedené datum minimální trvanlivosti, platí toto datum. Pokud se v průběhu záručn doby projeví na zboží závada, pro kterou nemůže plnit svou funkci a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho opravu.

U nepoužitého výrobku vám vadný výrobek můžeme vyměnit za bezvadný. U zboží, kde vada nelze odstranit a vada zároveň brání řádnému užívání, máte právo na výměnu zboží, přiměřenou slevu, případně odstoupit z kupní smlouvy. Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, anebo pokud nesjednáme nápravu v přiměřené době. Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ). Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud jste o vadě před převzetím byli informováni, vadu jste sami způsobili anebo uplynula záruční doba.

Taktéž se záruka nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním a na vady vyvolané nesprávným užíváním zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou a nesprávným skladováním. Nezodpovídáme za vady, které jsou deklarovány u zboží se síženou cenou, a pro které byla nižší cena sjednána a také za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které jsou zapříčeněné neodborným zacházením či nedbalostí.

Pokud jste zjistili vadu na vámi objednaném zboží, informujte nás prosím telefonicky na čísle +420 732 447 423 nebo na email fitstore@seznam.cz, abychom mohli věc co nejrychleji vyřešit. Reklamované zboží prosím doručte na adresu skladu Chodovská 228/3, Praha 4, 14100.

Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození a přiložte doklad o zakoupení spolu s popisem vady a návrhem na řešení reklamace. Nepředložení některého z dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek. Uplatnění reklamace platí v okamžiku, kdy nám je oznámen výskyt vady a a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

Reklamace se snažíme vyřizovat bez odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. O uplatnění a vyřízení reklamace vám vystavíme písemné potvrzení.