Dubnové akce (až -32 %) ZDE ⚡ | TOP produkty na hubnutí ZDE 🔥

Info k nákupu & reklamační řád

PLATBA

Víte, jaké zboží si chcete objednat a zajímá vás, jaké způsoby platby akceptujeme? V současné době nabízíme platbu dobírkou, platební kartou, zrychleným převodem či klasickým bankovním převodem. Pokud si balíček objednáte skrze jednu z našich dopravních společností a budete jej chtít zaplatit až při předání, dobírka vás bude stát 30 korun a to jak v České republice, tak na Slovensku.

 


DOPRAVA

Vzhledem k tomu, že veškeré zboží máme skladem, snažíme se ve všední dny expedovat do 24 hodin. Tudíž můžete den po objednání očekávat svůj balíček a pokud objednáváte ze Slovenska doručíme vám jej do dvou dnů.

Momentálně pro vás nabízíme tři možnosti převzetí zboží - skrze GLS, Českou poštu nebo Zásilkovnu. Při objednávce nad 1 800 Kč vč. DPH vám v České republice zboží doručíme zdarma. Poštovné zdarma v případě Slovenské republiky nabízíme při objednávce nad 110 EUR vč. DPH. Pokud objednáte za částku nižší než 1 800 Kč vč. DPH, poštovné v případě GLS stojí 49 Kč, a v případě České pošty taktéž 49 Kč. Přepravci vždy předáme vaše kontaktní údaje, aby vás mohl včas informovat o doručení zásilky.

ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

Stav své objednávky můžete sledovat po přihlášení na váš uživatelský účet. Pokud jsme zboží neodeslali a nepředali dopravci, je možné dělat v objednávkách změny. Pokud jste si například u nějakého produktu rozmysleli příchuť, nebo byste do svého košíku rádi přidali např. proteinovou tyčinku navíc, ozvěte se nám na telefonní číslo +420 732 447 423, případně na email info@fitstore.cz a společně situaci vyřešíme.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jako prodejce zodpovídáme za to, aby zboží bylo nezávadné, tedy především splňuje vlastnosti uvedené na našich webových stránkách. Za vadu nelze považovat rozdílnost odstínů barev. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Spotřebitelům dále zodpovídáme za to, že zboží nebude vadné do konce záruční lhůty, a to v případě správného a doporučeného skladování. Záruční doba u nepoužitého spotřebního zboží je 24 měsíců. V případě, kdy je na zboží uvedené datum minimální trvanlivosti, platí toto datum. Pokud se v průběhu záruční doby projeví na zboží závada, pro kterou nemůže plnit svou funkci a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho opravu.

U nepoužitého výrobku vám vadný výrobek můžeme vyměnit za bezvadný. U zboží, kde vada nelze odstranit a vada zároveň brání řádnému užívání, máte právo na výměnu zboží, přiměřenou slevu, případně odstoupit z kupní smlouvy. Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, anebo pokud nesjednáme nápravu v přiměřené době. Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ). Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud jste o vadě před převzetím byli informováni, vadu jste sami způsobili anebo uplynula záruční doba.

Taktéž se záruka nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním a na vady vyvolané nesprávným užíváním zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou a nesprávným skladováním. Nezodpovídáme za vady, které jsou deklarovány u zboží se sníženou cenou, a pro které byla nižší cena sjednána a také za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které jsou zapříčiněné neodborným zacházením či nedbalostí.

Pokud jste zjistili vadu na vámi objednaném zboží, informujte nás prosím telefonicky na čísle +420 732 447 423 nebo na email info@fitstore.cz, abychom mohli věc co nejrychleji vyřešit. Reklamované zboží prosím doručte na adresu skladu Chodovská 228/3, Praha 4, 14100.

Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození a přiložte doklad o zakoupení spolu s popisem vady a návrhem na řešení reklamace. Nepředložení některého z dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy nám je oznámen výskyt vady a a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

Reklamace se snažíme vyřizovat bez odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace. O uplatnění a vyřízení reklamace vám vystavíme písemné potvrzení.